MENU

poniedziałek, 17 czerwca 2019

Dekoracja kościoła - soczysta zieleń z białymi akcentami :)

Po skończeniu studium florystyki, jako studenta, łapałam doświadczenie w kwiaciarni. Wtedy też trafiło się pierwsze, duże zlecenie - florystyczna oprawa ślubu i wesela - którą współtworzyłam. Kolorem przewodnim była soczysta zieleń, a biel była jedynie akcentem.











A tak na marginesie: wbrew pozorom praca z kwiatami i w kwiaciarni to naprawdę ciężki kawałek chleba. Wszystkich, którzy twierdzą, że ludzie pracujący w handlu mają fajnie, bo nic nie robią, stoją za ladą i czekają tylko na klienta zachęcam do sprawdzenia w tej dziedzinie swoich sił. :)

6 komentarzy:

  1. Piękna propozycja dekoracji. Bardzo podobają mi się takie połączenie kolorystyczne. Zieleń dodaje wnętrzu uroku i bardzo je ożywia. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) również pozdrawiam gorąco! :)
      Państwo również tworzycie cuda!

      Usuń
  2. Inspirujesz mnie dziewczyno.

    OdpowiedzUsuń