MENU

niedziela, 7 czerwca 2020

Leśne klimaty ślubne

Magda i Adam mimo trwającej pandemii zdecydowali się na ślub. Ich plany związane z weselem uległy sporej zmianie, ale Młodzi i tak powiedzieli sobie "TAK". Gratulacje dla Was :)

Na Nową Drogę Życia Młodych obdarowaliśmy kwiatami: bukietem ślubnym, butonierkami, korsarzem i kompozycjami na samochód. To prezenty ode mnie i mojego męża. Oto jak wyszło :)







Zapraszam także do obejrzenia krótkiego filmiku, z którym widać w ruchu:




A oto jak kwietne kompozycje prezentują się na "żywo" :D


8 komentarzy:

  1. Ja ślub miałem bardzo dawno temu,ale do dzisiaj ten ślub wspominam bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre wspomnienia budują naszą teraźniejszość :) Życzę wielu pięknych wspomnień :)

      Usuń
  2. Mój bardzo bliski przyjaciel powiedział mi ostatnio że bardzo dobrze będzie jak skorzystam z profesjonalnej firmy Rybik cukrowy .Ja na pewno nad tym się zastanowię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Od dawna moja przyjaciółka namawia mnie żebym wszedł na ten blog. Dlatego wszedłem i tutaj zostanę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze zrobiłem ,że wszedłem, na ten blog. Dużo z tego blogu można się dowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się to podoba, nie wiem jak się zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko pięknie wygląda super

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog. Pewnie na ten blog będę często wracał.

    OdpowiedzUsuń