MENU

czwartek, 25 kwietnia 2019

Upominki dla gości ślubnych :)

Na kilka tygodni przed weselem zaczęły do nas docierać sygnały, że oprócz gości weselnych, na nasz ślub przyjdą nasi dalsi znajomi, sąsiedzi, delegacje z pracy, znajomi rodziców i przyjaciele rodziny. Uznaliśmy, że miłym gestem i w dobrym tonie, będzie ofiarowanie im drobnych upominków.

Postawiliśmy na cukierki w szyfonowych woreczkach i lentinki w mini pudełeczkach. Zamówiliśmy spersonalizowany stempel, którym robiliśmy pieczątki na bilecikach dołączanych do upominków, na których znajdowały się nasze imiona i data ślubu.



A tak wyglądał nasz warsztat pracy:



Początkowo myśleliśmy o rozdawaniu gotowych pudełek z ciastem, ale byłoby z tym "za dużo Zachodu". Po weselu zwyczajowo rozwieźliśmy pudełeczka z ciastem do osób, które przyszły do kościoła, jednak dawanie ich pod kościołem byłoby zbyt kłopotliwe i wymagałoby większej logistyki.

Podczas składania życzeń moja wieloletnia przyjaciółka Patrycja stała obok mnie z koszem pełnym słodkości i pomagała mi częstować nimi gości ślubnych. Życzenia od gości weselnych i upominki dla nich czekały na sali weselnej.


Uważam, że pudełeczka i woreczki ze słodkościami to małe gesty naszej wdzięczności za udział gości w uroczystości Zaślubin, które ucieszyły i zaskoczyły gości ślubnych. :) Serdecznie polecam Wam zrobienia takich niespodziewanek! :)

5 komentarzy:

  1. Upominki to zawsze dobry gest w stronę gości. Będą dobrze wspominali wesele oraz parę młodą.

    OdpowiedzUsuń
  2. To już jest moim zdaniem przesada.

    OdpowiedzUsuń
  3. Od razu polubiłam ten blog.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja uważam że nie ma co wariować już samo wesele jest kosztowne

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo bym chciała to mieć na swoim ślubie, musze się uśmiechnąć do męża.

    OdpowiedzUsuń