MENU

czwartek, 1 sierpnia 2019

Ledowe LOVE własnej produkcji :)



Przeglądając zdjęcia Młodych Para i szukając ślubnych i weselnych inspiracji często natrafiłam ma modny od kilku sezonów napis LOVE. Podświetlany, ledowy, wielkogabarytowy dekor stawiany jest na sali bądź w plenerze. Przy nim pozują do zdjęć goście i Nowożeńcy.

Bardzo chciałam, żeby taki napis stanął na Naszym Weselu, bo też marzyłam o fotografii na jego tle. Jako, że większość rzeczy do ślubu i wesele robiliśmy sami, postanowiłam, że zrobimy i napis LOVE.

Gdy mój Daniel usłyszał o kolejnym szalonym pomyśle, najpierw złapał się za głowę, a chwilę potem powiedział, że pisze się na to. Do stworzenia napisu zaangażowaliśmy mojego Tatę - umysł ściśle elektryczny.

I tak płyta po płycie, gwóźdź po gwoździu, kabel po kabelku powstały cztery wielkie litery tworzące napis LOVE.
Każda na 1,2m wysoka i na 0,80 m szeroka.

Napis powstał, a Nasze pamiątkowe zdjęcie, które były impulsem do jego powstania, nie zostało pstryknięte. Szewc w dziurawych butach chodzi... Napis cały czas mamy w swoim posiadaniu, więc jeszcze nic straconego :)

Pamiątkowej fotografii bezpośrednio przy napisie nie mamy. Mamy za to dużo zdjęć na jego tle, gdyż ledowe-LOVE stanęło na scenie sali weselnej.



Oto jak napis prezentuje się na zdjęciach:











7 komentarzy:

  1. Obecnie chyba najpopularniejszy "gadżet" weselny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Paulą :) Świetnie wychodzi na zdjęciach. Daje wiele możliwości uchwycenia w nietuzinkowy sposób pary młodej oraz gości. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na swoim weselu zamówiłam dla wszystkich gości mały album ze zdjęciami z wesela. Całość zamówiłam na www.albumyfoto.pl/albumy-slubne.html i własnie jutro idę na pocztę rozsyłać albumy Mam nadzieję, że wszystkim się spodobają

    OdpowiedzUsuń
  4. No i super, można coś stworzyć samemu. Nam też się udało, postawiliśmy zarówno na drewniany napis love jak i na kwiatowy love.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przy organizacji wesela trzeba brać pod uwagę wszystkie potencjalne koszta. Jak w te wakacje brałem ślub, to nie zanalizowałem wszystkich kosztów i musiałem się ratować pożyczką pozabankową z https://taktofinanse.pl/pozyczka-takto na pokrycie całych kosztów wesela. Mimo sporych problemów to nie żałuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne inspiracje są tu sama wykorzystam parę u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. można zaoszczędzić na tym trochę kasy

    OdpowiedzUsuń