MENU

czwartek, 1 sierpnia 2019

Ślub i wesele Ani & Pawła w leśnym stylu :)

W minionym tygodniu miałam bojowe zadanie. Ania - moje koleżanka z podstawówki poprosiła mnie o pomoc w przygotowaniu oprawy kwiatowej na jej ślub i wesele. Miało być ono w nieco leśno-rystykalnym klimacie, gdzie motywem przewodnim były brzózki i kolor zielono-biały.


By nie przyćmić uroku kościoła, w którym Młodzi się pobierali (rzeczywiście jest bardzo piękny), ozdoby były skromne. Przy ławkach i krzesłach Młodej Pary zawisły gałązki brzózek z białym goździkiem.


Za krzesłami świadków ustawiłam stojaki (które zrobili Nowożeńcy), na których stanęły dwie kompozycje kwiatowe z alstromerii i goździków, a pomiędzy nimi stanął wielki lampion :)





Na ołtarzu stanął taki sam lampion, jak ten za Młodą Parą i w podobnym stylu jak wcześniejsze - kompozycja florystyczna.




Na sali weselnej Ania i Paweł ustawili sześć wielkich brzóz, które jak dla mnie zrobiły efekt wow :)


Stoły weselne zostały przyozdobione drzewami mojego pomysłu. Korony drzew, które wykonałam, pełne były zielonego bluszczu, brzozowych gałązek, białych goździków gałązkowych i pojedynczych oraz cudownej alstromerii.





Podstawa drzew ustrojona została świecami, szyszkami i mchem :)




Za Parą Młodych - Ania (Panna Młoda) uplotła makramę. W górnej jej części zamieszczone były fiolki z wodą i żywymi kwiatami. Cały stojak opleciony był bluszczem z goździkami :)









Na stole Nowożeńców stanęła obszerna kompozycja w biało-zielonych kolorach, zaś przed nim stojaki ze świecami i drewniana tablica.




Dla Ani i Pawła zrobiłam jeszcze: bukiety ślubny, dla świadkowej, butonierki i kompozycję na auto :) Zdjęcia wrzucę jak tylko dostanę jakieś ładne od Młodej Pary.


Śmiało mogę powiedzieć, że to było najpiękniej udekorowane i najbardziej oryginalne wesele jakie do tej widziałam. :)

1 komentarz:

  1. Może zdecyduję się u siebie na ten styl, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń