MENU

środa, 4 sierpnia 2021

Elegancko i romatycznie - dekoracja kościoła na ślub

 

środa, 4 sierpnia 2021


W czerwcu, moja kuzynka Marta wzięła ślub. 💒Kościół, w którym Państwo Młodzi 👰🤵 przyjęli Sakrament małżeństwa sam w sobie jest bardzo bogaty 🏅. Dekoracja musiała być dodatkiem - eleganckim, ale i nieco romantycznym.

Marta zdecydowała się na rożki z gipsówką. Ja też bardzo je lubię :) 


Obok ławek ustawiłam 3 szklane tuby różnych wysokości: dwie najwyższe podświetlone zostały ledowymi lampkami, a w najmniejszych płonęły naturalne świece. Postawiłam je na złotej podstawce a pomiędzy wazony powsadzałam jeszcze mini bukieciki gipsówki.





Fotel dla Nowożeńców przepasałam wstążką, do której wepchnęłam również żywe gałązki gipsowki a na tle oparcia zawiesiłam wianuszki serca, które również podświetliłam ciepłym światłem ledów.


Przed ławkami ustawiłam białe lampiony z płonącymi świecami 🕯️🕯️🕯️ i doniczki z sercami oraz mini dekoracją z żywych kwiatów w środku. 

Na życzenie księdza, na ołtarzu ustawiłam dekorację z żywych kwiatów, choć zamierzałam umieścić ją przed nim. :)





Więcej moich prac znajdziecie na moim drugim blogu: Twórcza Pracownia Joanny

20 komentarzy:

  1. Piękna dekoracja. Delikatna i subtelna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne te dekoracje. Wyglądają bardzo gustownie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda to naprawdę rewelacyjnie! Przepiękna, romantyczna i bardzo schludna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog. Warto na ten blog wchodzić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy blog. Na pewno jeszcze tutaj zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dekoracja jest niesamowita. Super wpis

    OdpowiedzUsuń
  7. Dekoracja bardzo subtelna i delikatna. Taka w moim guscie :

    OdpowiedzUsuń
  8. Schludna,romantyczna,przepiękna dekoracja. Taką mogę mieć na swoim ślubie

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko urządzone ze smakiem i oddaje podniosłość ceremonii. Nie za dużo i nie za mało bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawych rzeczy człowiek się tu może dowiedzieć, będę polecać znajomym tą stronę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie przystrojony kościół :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne zdjęcia, pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobra porcja wiedzy, bardzo interesujący blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczywiście na weselu nie może zabraknąć także dobrego alkoholu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zdjęcia, bardzo ładny kościół

    OdpowiedzUsuń